Narcisten uitspraken

8a4f32264d1fe2be4c2c78fa481d5263
Narcistische Partner:

Kind is 2 jaar oud: Nu wil je ons kind wel in bed doen?
Ja. Waarom nu wel en de afgelopen twee jaar niet?
Omdat ons kind nu pas begrijpt dat ik zijn vader ben.

(m.a.w eindelijk zag het kind zijn narcistische vader (bewuster) en kon hij (vader)zijn toneelstukje gaan opvoeren)

-Ik vind het niet erg als je dik wordt, ik houd van dik.

-Neem maar een bril staat je leuker!

-Kort haar staat je fantastisch.

-Jij hebt geen make up nodig!

Alles om de vrouw onaantrekkelijker te laten zijn voor anderen!!!
Ouder:

Jij zult mij nooit overstijgen qua baan! Nooit één keer!

Kind: Ik vind dat erg mooi.
Ouder: Dat is niet mooi.

Narcistische ouder is boos over iets, misschien iets voorgevallen op het werk, en negeert het kind een week, zegt niets en is nukkig.

Nooit complimenten geven

Nooit zeggen dat je iets goed doet

Alleen maar kritiek geven

Je doet alles fout en alles is jouw schuld en je eigen schuld

Onverantwoordelijk gedrag tentoonspreiden tav kinderen
-Narcistische partner tegen (ex)_partner:

Jij kunt ook niets!
Jij bent kinderachtig
Jij bent gek
Jij bent gestoord
Ik zorg ervoor dat jij gek wordt en dan pakken ze je kind af
ik maak je gek!
Ik maak je dood!
Jij bent dom
Jij bent lui
Jij bent een hoer
Jij bent een grote hoer
Ik snij je tong uit je bek!
Hou op met huilen, anders maak ik jou kapot
Als jij nog meer huilt, snij (trek)  ik je tong eruit
Jij bent niets zonder mij
Jij bent waardeloos
Ik maak jou helemaal kapot, wacht maar
Ik kom terug en schiet je dood!
Jij bent niets waard
Niemand mag jou
Iedereen haat jou
Jij maakt altijd ruzie met iedereen
Niemand wil met jou omgaan
Jij bent een slechte moeder
Ik pak het kind van jou af, wacht maar
Jij komt uit een mongolen familie
Jouw vrienden zijn gek
Jouw familie is gek
Gaat zelf vreemd en scheldt de partner daarna uit voor hoer
Ik hoop dat jij kapot gaat
Ik ben altijd lief
Jij bent een bitch!
Een echte bitch
Een grote bitch
Jij krijgt nooit meer zo’n goede man als mij!

Laten je in de steek als je ze nodig hebt en trappen je nog dieper weg met woorden:
Ga dood!
Wat denk je dat ik bij jou ga zitten nu je ziek bent?
Doe zelf boodschappen (zware griep en koorts doen niet terzake)
Na operatie ruzie maken met mensen die je wel willen helpen zodat je snel weer op de been bent om alles weer te regelen.

Je krijgt je kind, je hebt weeën en wat zegt hij als hij laat thuiskomt?
Jij bent een grote hoer…
hij lachte…

Ik had het gevoel alsof er een zwaard door mijn buik stak, en  door het a.s. kind zat ik voor altijd aan die man vast, die mij, trouwer is er niet, uitmaakte voor hoer!
Ik keek hem aan en dacht, van die man hou ik nooit meer!
Het is nu klaar!
Nooit meer…
En nooit had ik spijt van mijn kind, dat is het liefste van alles voor  mij, maar oh die man!
Wat een draak!

Plaats een reactie